Zwrot i wymiana towaru w sklepie Goetze.com.pl

Zależy nam na Twojej pełnej satysfakcji z zakupów w naszym sklepie. W związku z tym, że trzonem naszej oferty są rowery i asortyment rowerowy, dopasowujemy się do Twoich potrzeb. Każdemu konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni, my wydłużamy ten termin do 100 dni, upraszczając procedurę. Masz prawo do namysłu, a my umożliwiamy Ci zapoznanie się z towarem i rozważenie racjonalności jego zakupu. Przeczytaj poniżej reguły zwrotów i wymian:

1. Każdy oferowany przez nas produkt jest objęty 100-dniowym prawem do zwrotu/wymiany na podstawie prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, w oparciu o przepisy wynikające z art. 27. Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, której pełną treść znajdziesz klikając TUTAJ. Termin zostaje zachowany w momencie zgłoszenia chęci zwrotu do setnego dnia od dnia otrzymania przesyłki.


2. Zwrot towaru odbywa się na Twój koszt (lub nabywcy towaru),
- możesz liczyć na nasze pełne wsparcie i wyrozumiałość w kwestii zwrotu 
- w odpowiedzi na wyrażoną chęć zwrotu, otrzymasz instrukcje w jaki sposób przygotować towar do zwrotu oraz
- sugestie z usług jakiej firmy kurierskiej skorzystać lub którego brokera usług kurierskich wybrać
adres do wysyłki zwrotu:
Goetze.com.pl ZWROTY
ul. Gostyńska 51
63-100 Śrem
@: bok@goetze.com.pl
T: 616-660-800


3. Orientacyjny koszt zwrotu (uzależniony jest od aktualnych cenników przesyłek kurierskich):
- akcesoria rowerowe, kaski, odzież, buty rowerowe itp niewielkiej wielkości rzeczy ~ 15,-PLN (np. InPost, Poczta Polska)
- rowery dziecięce, rowery BMX, rowery dirt ~ 30,-PLN (np. DPD, Kurier InPost) 
- rowery dla dorosłych, rowery elektryczne ~ 100,-PLN (np. DPD, Kurier Poczty Polskiej) 


4. Co zrobić aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy:
- muszą Państwo poinformować nas Dział Obsługi Goetze.com.pl firmy Green Bike Poland Sp. z o.o. drogą pisemną lub mailową, o chęci zwrotu.
Możesz kliknąć TUTAJ aby wysłać automatycznie wiadomość o chęci zwrotu (uzupełnij ją o swoje dane) lub na adres bok@goetze.com.pl.
- Możesz też wysłać list polecony z odstąpieniem... zaadresuj go tak: Dział Reklamacji Goetze.com.pl, ul. Gostyńska 51, 63-100 Śrem
(bardzo prosimy o wysłanie informacji drogą mailową)


5. Ile pieniędzy Ci zwrócimy? Zwrócimy Ci wszystkie wpłacone środki, jeżeli wybrałeś najtańszą z dostępnych opcji dostawy
lub nie miałeś opcji wyboru formy dostawy (dostępna jedna opcja dostawy). Oznacza to w praktyce że:
- jeżeli dostawa była bezpłatna lub jedyną dostępną opcją była płatna dostawa - otrzymasz 100% zwrotu (cena towaru + cena dostawy) 
- jeżeli do wyboru miałeś opcję bezpłatnej dostawy oraz płatnej - otrzymasz zwrot pomniejszony o koszt dostawy
- jeżeli do wyboru miałeś kilka opcji płatnej dostawy - otrzymasz zwrot pomniejszony o różnicę pomiędzy kosztem wybranej dostawy a najtańszej dostępnej w momencie zakupu

6. Personalizacja produktu a zwrot towaru. Jesteśmy rowerzystami więc zwracając się do nas z prośbą o doradztwo, możesz otrzymać ofertę złożoną z towaru oraz różnego rodzaju usług serwisowych polegających na dopasowaniu sprzętu do określonych przez Ciebie rowerowych potrzeb. Co się dzieje, kiedy dokonamy zmian w specyfikacji na Twoje życzenie, a Ty skorzystasz z prawa do odstąpienia od umowy?
- zawsze po wymianie komponentów, fabryczne komponenty otrzymasz w przesyłce z rowerem (chyba że w procesie negocjacji ustalimy inaczej), jeżeli je zachowasz, będziesz mógł skorzystać z opcji zwrotu zarówno roweru jak i akcesoriów/części 
- wykonana usługa wymiany/dopasowania na ogół jest bezpłatna, nie mniej, jeżeli w trakcie przygotowywania oferty określimy jakiś poziom kosztów związanych z wykonaniem usługi serwisowej, koszty tej usługi nie będą zwrócone w momencie odstąpienia od umowy
- w przypadku personalizacji rowerów marki Goetze, zwrot towaru jest możliwy na opisanych wyżej warunkach, ale koszt personalizacji nie jest zwracany - oznacza to że zwracamy maksymalnie kwotę równą cenie bazowego modelu


7. Kiedy prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość Ci nie przysługuje?
nie posiadamy takich produktów w ofercie, których zwrot z jakichkolwiek powodów nie jest możliwy (w oparciu o prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość) 

8. W jakim stanie możesz zwrócić towar, aby otrzymać pełny zwrot środków?
- art. 34. 4. ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta mówi nam tak:
"Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że przedsiębiorca nie poinformował konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zgodnie z wymaganiami art. 12 ust. 1 pkt 9.
- nasza interpretacja tego przepisu jest następująca. Charakter, cechy i funkcjonalność oferowanych przez nas produktów możesz poznać/sprawdzić w miejscu, w którym nie narazisz towaru na uszkodzenie, zabrudzenie czy w inny sposób nie zmniejszysz jego wartości poprzez jakiekolwiek zużycie, któregokolwiek z elementów.
- jak to wygląda w praktyce? Akcesoria/części/odzież/buty itp bez problemu sprawdzisz bez ryzyka uszkodzenia/zużycia. Rower możesz sprawdzić tak, aby nie nosił śladów eksploatacji. Jeżeli mieszkanie, garaż czy inne miejsce pod dachem jest za małe, wybierz krótką (kilkudziesięciometrową ścieżkę asfaltową, w suchy dzień, omijaj nieczystości, wyczyść opony i inne zakurzone elementy).
- otrzymany od Ciebie zwrot sprawdzimy w momencie dostawy, w przypadku braku śladów użycia - 100% środków zwrócimy w czasie 3 dni roboczych (maksymalnie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki) 
- jeżeli zwracany rower (lub inny towar) będzie nosił ślady eksploatacji, poinformujemy Cię o tym przesyłając zdjęcia + opis + informacje jakie usługi serwisowe i w jakich cenach musimy wykonać i na jaką kwotę wystawimy fakturę za wykonaną usługę

9. Wymiana towaru jest możliwa poprzez deklarację chęci otrzymania innego produktu, przesłanej w parze z odstąpieniem od umowy zawartej na odległość (o której informacje znajdziesz wyżej) 
- każdą wymianę traktujemy indywidualnie
- wymiana nie zawsze jest możliwa (99,9% możliwa, 0,1% niemożliwa)
- stoimy frontem do Ciebie, w związku z czym zawsze staramy się dopasować rozwiązanie do Twoich potrzeb przy zachowaniu ekonomicznego sensu transakcji

10. Jeżeli masz pytania lub uwagi co do opisanych wyżej warunków zwrotu/wymiany, napisz do nas na bok@goetze.com.pl