Gwarancja i reklamacje w sklepie Goetze.com.pl
Zależy nam na dostarczaniu wysokiej klasy sprzętu rowerowego dopasowanego do Twoich potrzeb, dlatego w naszej ofercie znajdziesz wyłącznie wybranych, sprawdzonych dostawców, z produktów których korzystamy na co dzień. Jeżeli dostarczony przez nas do Ciebie produkt posiada jakąkolwiek wadę lub masz uwagi co do jego jakości, zgłoś reklamację. Przed złożeniem reklamacji, zapoznaj się z poniższą listą:
1. Każdy oferowany przez nas produkt jest objęty 24-miesięcznym okresem gwarancji, a reklamacje rozpatrujemy bezpłatnie
2. Koszty transportu reklamowanego produktu są po stronie sprzedawcy (gwaranta - GreenBike Sp. z o.o. z siedzibą w Śremie)
3. Gwarantem jest GreenBike Sp. z o.o z siedzibą w Śremie przy ulicy Gostyńskiej 51 (63-100 Śrem)
4. Przyjmujemy reklamacje na usterki, które pojawiły się w ciągu 2 lat od dnia otrzymania przesyłki
5. Reklamacje przyjmujemy domyślnie na zasadach rękojmi opisanych w art. 556, 560 i 561 Kodeksu Cywilnego (jeżeli chciałbyś skorzystać z gwarancji producenta - zaznacz to w swoim zgłoszeniu - więcej informacji znajdziesz na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów klikając TUTAJ)
6. Ustawowy czas jaki mamy na odniesienie się do Twojego zgłoszenia to 14dni - staramy się rozpatrywać zgłoszenia w czasie maksymalnie 3 dni roboczych od zgłoszenia
7. Nasze działania ukierunkowane są na zadowolenie Klienta, dlatego w sytuacjach spornych lub w przypadku nieuznania roszczeń reklamacyjnych, przygotujemy rozwiązanie w oparciu o gest dobrej woli sprzedającego, tak abyś możliwie szybko mógł cieszyć się sprawnym sprzętem
8. Kiedy uznamy złożoną przez Ciebie reklamację za zasadną, zaproponujemy jedno (lub kilka) z poniższych rozwiązań:
- bezpłatna naprawa w jednym z ponad 300 serwisów rowerowych na terenie Polski
- wymiana produktu lub części produktu na nasz koszt na nowy i wolny od wad
- odbiór produktu lub części produktu na nasz koszt i naprawa w naszym serwisie Shimano Service Center lub rekompensata w innej formie - korekta ceny produktu
9. Aby zgłosić reklamację:
- obowiązkowo dokłdnie opisz wadę lub niedoskonałość reklamowanego towaru, dołącz numer faktury oraz prześlij zgłoszenie na adres bok@goetze.com.pl
- jeżeli możesz to do zgłoszenia dodaj zdjęcia/film, między innymi obrazujący cały rower - może to przyspieszyć realizację Twojego zgłoszenia
- określić swoje roszczenia (wymiana, naprawa, w przypadku drugiej i kolejnej reklamacji złożonej z tytułu rękojmi możliwość zwrotu/wymiany na nowy)
10. Jesteśmy otwarci na sugestie i uwagi -bok@goetze.com.pl