Produkty z naszego sklepu objete są 1- roczną gwarancją.
Reklamacje zgłaszać należy mailowo wraz z załączoną dokumentacją zdjęciową na adres : serwis@greenbike.pl
Reklamacje rozpatrywane są na podstawie przedłożenia karty gwarancyjnej (jeśli była dołączona do towaru) oraz wypełnionego formularza reklamacji/zwrotu (pdf).
Zasadność reklamacji zostanie rozstrzygnięta w ciągu 14 dni kalendarzowych, informację z decyzją wyślemy na adres mailowy podany w formularzu. Następnie towar może zostać wysłany do dystrybutora danej marki w celu dokonania naprawy, wymiany lub ekspertyzy.
W przypadku uznania reklamacji wadliwy egzemplarz zostanie wymieniony na nowy, naprawiony lub – jeśli dany model nie jest już dostępny – wymieniony na możliwie podobny do oryginału. W sytuacji, gdy dystrybutor nie jest w stanie dostarczyć odpowiedniego zamiennika, postaramy się zaproponować Państwu zadowalające rozwiązanie, np. zwrot pieniędzy lub wymianę na inny produkt.
Adres do zwrotu towaru :
Green Bike Poland Spółka z o.o.
ul. Gostyńska 51
63-100 Śrem
UWAGA: nie odbieramy przesyłek pobraniowych.