Reklamacje

Produkty z naszego sklepu objete są 1- roczną gwarancją.

Reklamacje zgłaszać należy mailowo wraz z załączoną dokumentacją zdjęciową na adres  : serwis@greenbike.pl

Reklamacje rozpatrywane są na podstawie przedłożenia karty gwarancyjnej (jeśli była dołączona do towaru) oraz wypełnionego formularza reklamacji/zwrotu (pdf).

Zasadność reklamacji zostanie rozstrzygnięta w ciągu 14 dni kalendarzowych, informację z decyzją wyślemy na adres mailowy podany w formularzu. Następnie towar może zostać wysłany do dystrybutora danej marki w celu dokonania naprawy, wymiany lub ekspertyzy.

W przypadku uznania reklamacji wadliwy egzemplarz zostanie wymieniony na nowy, naprawiony lub – jeśli dany model nie jest już dostępny – wymieniony na możliwie podobny do oryginału. W sytuacji, gdy dystrybutor nie jest w stanie dostarczyć odpowiedniego zamiennika, postaramy się zaproponować Państwu zadowalające rozwiązanie, np. zwrot pieniędzy lub wymianę na inny produkt.

Adres do zwrotu towaru :

Green Bike Poland S.C.

ul. Gostyńska 51

63-100 Śrem

UWAGA: nie odbieramy przesyłek pobraniowych.