Reklamacje

Jeżeli w opisie produktu nie podajemy inaczej, produkty z naszego sklepu są objęte 2-letnią gwarancją obejmującą wszelkie wady materiałowe i produkcyjne.
Aby reklamować wadliwy towar, należy go odesłać:

 

Green Bike Poland s.c.
ul. Gostyńska 51
63-100 Śrem

 

Do przesyłki należy dołączyć oryginał dowodu zakupu, kartę gwarancyjną (jeśli były dołączone do towaru) oraz wypełniony formularz reklamacji/zwrotu (pdf). Paczkę proszę przesłać na własny koszt – w razie uznania reklamacji zostanie on Państwu zwrócony (zwrócimy koszty wysyłki Produktu, przy czym koszty te powinny być uzasadnione ekonomicznie, dlatego przed wysyłką najlepiej skontaktować się z nami, podeślemy kuriera po odbiór przesyłki).

 

UWAGA: nie odbieramy żadnych przesyłek przesłanych do nas za pobraniem.

 

Po otrzymaniu przesyłki zasadność reklamacji zostanie rozstrzygnięta w ciągu 14 dni kalendarzowych, informację z decyzją wyślemy na adres mailowy podany w formularzu. Następnie towar może zostać wysłany do dystrybutora danej marki w celu dokonania naprawy, wymiany lub ekspertyzy.

 

W przypadku uznania reklamacji wadliwy egzemplarz zostanie wymieniony na nowy, naprawiony lub – jeśli dany model nie jest już dostępny – możliwie podobny do oryginału. W sytuacji, gdy dystrybutor nie jest w stanie dostarczyć odpowiedniego zamiennika, postaramy się zaproponować Państwu zadowalające rozwiązanie, np. zwrot pieniędzy lub wymianę na inny produkt.